ORACOLUL INGERILOR - COMENZI

Pentru comenzi solicitati informatii la adresa de e-mail oracolul.ingerilor@gmail.com
TELEFON: 0721 570361

9 apr. 2010

Artistul Ingerilor - Bill Jeralds

Bill Jeralds este artist “amator” din Ventura, California. El si arta lui au fost facute publice in November 2007 cand stirista KCBS Stacy Butler i-a luat un interviu despre rugaciuni in emisiunea Things From Heaven/Aspecte din Paradis. In acceasi zi, informatii despre Bill si arta sa au fost incluse in ziarul local The Ventura County Star. Din acel moment, Bill si arta sau au devenit cunoscute la nivel national.

Bill Jeralds nu este un artist cu studii de arta. De fapt, el nu s-a ocupat de arta pana in momentul in 2005, cand a avut o boala grava. Bill a suferit de o infectie virala care s-a transformat intr-o dubla pneumonie, care i-a blocat plamanii si i-a provocat septicemie. Intr-un moment de disperare, doctorii lui i-au indus o stare de coma in incercarea de a-i inversa simptomele. Sotia sa Shannon a fost informata ca Bill are putine sanse de supravietuire. Doar aproximativ 5% din persoanele care suferisera de boala pe care o avea si el au supravietuit si majoritatea si-au petrecut restul vietii lor intr-o stare vegetativa.

Shannon a refuzat cu incapatanare sa permita spitalului sa opreasca aparatele care il tineau in viata pe Bill. La trei saptamani si jumatate de la intrarea sa in coma, Bill si-a uimit doctorii prin faptul ca semnele sale vitale s-au stabilizat si si-a revenit. Bill era insa departe de a fi restabilit. Nu putea merge, vorbi sau manca de unul singur. Si mai alarmant pentru sotia si familia sa era faptul ca el nu isi mai amintea deloc de ei. El nu isi mai stia nici propriul nume.

In urmatorii doi ani, Bill a avut parte de terapii fizice si mentale intensive. A reinvatat sa mearga si sa vorbeasca, dar inca amintirile sale se limitau doar de la momentul in care a deschis prima data ochii cand a iesit din coma. El avea, de asemenea, probleme cu memoria pe termen scurt si se ratacea chiar atunci cand era intr-un magazin.

In timpul perioadei de reabilitare, Bill a inceput sa devina constient de prezentele angelice care il inconjurau. El o punea pe Shannon sa opreasca masina ca sa vada un frumos inger si tot ceea ce ea vedea era un copac. In vara lui 2007, Bill a decis sa transpuna in arta ingerii pe care ii vedea. La inceput, Shannon a fost nelinistita. Bill nu mai crease nimic artistic pana atunci in viata lui. Totusi, ea s-a straduit sa nu il descurajeze si curand el a inceput sa deseneze ingerii pe care ii vedea.

Cand un prieten i-a daruit lui Bill un ferastrau de traforaj, Bill a inceput sa taie bucatele mici de placaj si sa le lipeasca pentru a crea ingerii pe care ii vedea in jurul sau. El a adus cateva din lucrarile sale la emisiunea Things From Heaven si a constatat ca se vand destul de bine. A expus in mai multe galerii din Statele Unite si a vandut cu succes multe din lucrarile sale.

In vara lui 2008, Bill a aflat ca Arhiepiscopul Donald Jolly Gabriel din Orange County organizase o slujba pentru el la Vatican, in perioada cand a fost bolnav. Pentru a-i multumi pentru gestul sau, el s-a intalnit cu Arhiepiscopul si i-a daruit unul din ingerii sai. Cardinalul s-a bucurat de acest dar spiritual si l-a pus intr-un loc vizibil in catedrala sa. Spre surpriza sa, enoriasii au inceput sa-i raporteze miracole. Ei pretindeau ca ingerul isi modificase expresia de la bucurie la tristete, pe masura ce economia Statelor Unite incepea sa se deterioreze. Totodata ei traiau o pace profunda si un sentiment de siguranta in prezenta sa.

"Gabriel", prezentat de Papa Benedict la Vatican. 2009

Arhiepiscopul a fost atat de impresionat de ingerul lui Bill Jeralds si de miracolele sale incat s-a oferit sa duca unul din ingerii lui Bill la Vatican. Bill a creat un inger special pentru aceasta si, pe 27 Februarie 2009, Arhiepiscopul i-a prezentat oficial ingerul Papei Benedict XVI. Acest eveniment a fost prezentat in cadrul stirilor CBS din acea seara. Bill a mai aparut si in emisiunea lui Bunny Vreeland, la AM radio 1400, in sudul Californiei, pe 1 Martie. Bill si ingerii sai sunt in mod regulat prezentati in emisiunea postului Time-Warner’s Ventura Community Access Channel 6, in cadrul unui program numit Angels Are for Real/Ingerii sunt Adevarati.

Iti amintesti daca credeai in ingeri inainte sa te imbolnavesti?

Deoarece nu imi amintesc mare lucru din viata mea, e dificil sa raspund la aceasta intrebare. Totusi, recent, Shannon si cu mine am gasit intr-o debara o cutie de carton care imi apartinea. Spre surprinderea mea, cand am deschis cutia si am inceput sa o golesc, am gasit multi ingerasi frumosi. Am intrebat-o pe Shannon despre ei, crezand ca apartineau colectiei ei de ingerasi si ca se ratacisera in acea cutie. Ea mi-a spus ca acei ingerasi imi apartineau si ca ii aveam inca de la inceputul relatiei noastre. Am trait un sentiment ciudat gandindu-ma ca i-am adunat, dar inca nu imi aminteam nimic despre ingeri sau despre prezenta lor in trecutul meu.

A ramas fata ingerului creat pentru Episcopul Gabriel la fel de la modifcarea ei din toamna lui 2008?

Recent, o prietena jurnalista a Episcopului Donald Jolly Gabriel ne-a invitat sa ne petrecem sfarsitul de saptamana in Costa Mesa, California, si a putut astfel scrie un articol despre noi si ingeri. Ne-am petrecut majoritatea diminetii si dupa-amiezii vorbind si raspunzand intrebarilor pentru articol. Mai tarziu, pe seara, jurnalista, Diane, a vrut sa faca cateva poze ingerilor, lui Shannon si mie. Donald a adus ingerul pe care il avea pentru a fi fotografiat. Spre uimirea Dianei, cand a fotografiat ingerul lui Donald, aripile acestuia au aparut ca si cum se miscau. Shannon si cu mine apaream clar in poze, cu exceptia aripilor ingerilor care pareau ca se misca. Ea a facut multe fotografii ale celorlalti ingeri pe care ii adusesem la intalnire si a fost socata cand le-a developat. Unuia dintre ingeri i se modificase expresia buzelor si a ochilor. Ingerul isi incrucisase bratele si avea o privire foarte incruntata. Privea spre dreapta si usor in jos. Ea fotografiase ingerul de trei ori. In prima poza ingerul arata asa cum l-am descris deja, iar in poza urmatoare isi rotise ochii si se bosumflase. A treia fotografie era ca prima. Era o modificare extrem de evidenta. Ingerul si fotografiile sale au fost prezentati in emisiunea Things from Heaven/Aspecte din Paradis.

Au fost semnalate vindecari prin intermediul ingerilor si daca da, au fost ele verificate din punct de vedere medical?

Am auzit multe povesti, in ultimii doi ani, despre oameni care sunt convinsi sa ingerii lor i-au ajutat sa se vindece. N-am cerut nimanui vreo dovada medicala despre boala si vindecare, dar e usor de inteles din privirea lor si uneori din lacrimi, ca ei cred asta cu tot sufletul.


Ce efect au ingerii tai asupra celor care ii au in posesie? Exista ceva ce ne poti spune si care sa te bucure despre ei?

Exista o povestire care ma emotioneaza de fiecare data cand o relatez. La ultima emisiune Ventura Art Walk, eram prezentat drept artistul de la Things from Heaven/Aspecte din Paradis. Tarziu dupa-amiaza, am fost abordat de o femeie care m-a intrebat daca poate vorbi ceva cu mine despre ingerul pe care il cumparase recent. Ma bucur cand intalnesc oameni care au ingeri de-ai mei si am fost, bineinteles, incantat sa vorbesc cu ea. Mi-a spus ca avea de curand un inger al “Sanatatii” deoarece avea ceva probleme de sanatate in ultima perioada si ingerul acela o influentase intr-o anumita masura. Spunea ca il iubeste atat de mult pe inger si ca simplul fapt ca il are acasa ii da un sentiment de pace interioara. Mi-a spus ca inca mai are probleme de sanatate dar ca i se petrecuse ceva “miraculos”. Mi-a povestit de fiul ei, un barbat de 30 de ani, homeless in ultimii 10 ani si care traia in unul din parcurile locale. Ea cautase de mai multe ori sa il ajute dar aceast refuzase mereu. Spunea: “Lui se pare ca ii place sa traiasca asa si ca nimic din ce faceam eu nu conta”. Ea mi-a spus ca fiul ei a vizitat-o de curand pentru ca avea nevoie de bani. Ea a fost incantata de vizita lui si a vrut sa ii povesteasca tot ceea ce se petrecea atunci cu ea. Plina de incantare i-a aratat ingerul. El l-a luat in maini si a spus doar “e dragut!” dar pur si simplu atunci trebuia sa plece. Ea i-a dat banii si el a plecat. Cateva zile mai tarziu, fiul ei a sunat-o si i-a spus ca “are nevoie de ajutor. Vrea sa faca tratament si sa nu mai stea pe strazi”. A continuat sa ii spuna ca nu e sigur de ce vrea asta dar crede ca “ingerul vrea sa ma fac bine”. Chiar necunoscandu-i deloc pe acei oameni, tot ce puteam face era sa ascult si sa plang alaturi de ea. Ea a mai spus ca fiul ei urmeaza acum un tratament si ma ruga sa cotinui sa ma rog pentru el ca sa incheie cu bine programul de reabilitare. A fost un moment emotionant pe care nu il voi uita vreodata.

"Ingerul Pacii ", prezentat Consiliului Local al orasului Ventura, pe 4 mai 2009

Va emotioneaza faptul ca oamenii, din intreaga lume, il cunosc pe Bill Jeralds si ingerii sai?

Am fost binecuvantat. Mai mult decat orice ma emotioneaza asta. Simt ca fiecare pas pe care il fac a fost ghidat de Dumnezeu. Toti oamenii pe care i-am intalnit, toate povestile incredibile de credinta si vindecare pe care oamenii mi le impartasesc si toate oportunitatile pe care le am si pe care le voi avea in viitor sunt rezultatul direct al Gratiei Sale, darul Sau. Nici macar nu caut sa imi explic faptul ca unul dintre ingerii mei este la Vatican si chiar mai mult, in camera Papei Benedict. Primesc mesaje de la oameni din Statele Unite si din Japonia care imi multumesc pentru ingeri si aceste mesaje ma fac sa plang. Sunt coplesit de intreaga lor atentie si sunt recunoscator ca pot face atat de mult prin munca mea. Sunt binecuvantat.

Bill si sotia sa Shannon traiesc in Ventura, California cu cei doi fii gemeni ai lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne puteti contacta si la
www.oracolul.ingerilor.ro
sau
oracolul.ingerilor@gmail.com.